網頁

2010年12月24日星期五

Mixed Dessert Necklace - 貪心鬼篇

都說女人是貪心的,
尤其對甜品!

某友人生日,
handmade 了一條 swiss roll necklace 作賀禮,
拍下數張照片給友人分享,
得到三位朋友興奮回應!

其中一位朋友,
樣貌最靚,
老公最能幹,
家中有老有嫰,
老的活力依然, 健康非常,
嫰的, 一個似足爸爸, 滿口流利英語,
另一個似足媽咪, 趣緻可愛,
滿屋最是溫馨,
靚車擁有 (曾經與現有) 也最多,
但卻是最貪心的一個!
  
我說的是, 她連頸鏈都不甘於只有 swiss roll,
應她要求,
為她配上 muffin, cup cake 與 cut cake,
實行做一條 mixed dessert necklace 給她,
看過每粒配件後,
她滿意非常!

看著她一副幸福的樣子戴走我的 mixed dessert necklace,
我相信, 我也沾了不少她的幸福!

另一位朋友沒什麼特別要求,
只要是靚的,
她便收貨!

她是另一位靚太,
是一位對頸鏈要求不貪心的靚太!

卻是天天嚷著大家陪她吃 dessert buffet 的靚太,
早前才跟她嚐過 high tea, 
滿以為已滿足了她的要求, 
昨晚聚會完結,
緊抓著大家的臂彎,
再問大家何時陪她吃 dessert buffet,
才知道 high tea 的甜品種類,
始終未能滿足她,
勢要吃一餐 dessert buffet 不可! 

再次証實,
女人是貪心的,
尤其對甜品的要求!

只是, 一個對戴上身的 dessert necklace,
另一個對吃落肚的 dessert 而已!

3 則留言:

Amy 說...

上次只係high tea....唔係buffet呀...我要有好多好多dessert係我面前比我揀個D呀......

Mei Mei Accessories 說...

您得一個口, 一個胃, 食得幾多?

Charming_mc 說...

多謝你嘅讚美!最靚就唔感當,不過兩個仔可愛我就照單全收! Wakaka...我祝所有八婆都又靚又幸福!其實靚嘢人人愛,你努力出多d靚嘢俾我地買啦!